Fredag 13 Februari

Hola! härligt äntligen fredag igen :D Lite trökigt med denna fredag är nog att jag är lite småsjuk , tror jag hade feber igår i skolan , och imorse när jag vakna mådde jag inte på topp , vaknade en stund senare och då mådde jag lite bättre så jag åkte upp till skolan ändå :) duktig flicka !

humm.. igår , var typ ingen som kom ihåg att jag hade namnsdag :( mamma,pappa,erica,mormor,farmor och alex var dom ända ;o men jag är då inte bitter för det ;p jag fick lite namnsdags presenter iaf :D , en sylåda av mormor :D  och målarfärg av mamma , så nu ska jag måla om lite uppe hos erica ;D


Tack mormor och tack mamma :)

Ikväll blire att kolla på damlagsmatch! moa ska ha hårbandet som jag gjorde till henne idag på matchen ;D måste kolla då juhe ;D

Nu ska jag do something else ;p byebey!

xoxo/e.j<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback