Söndag 18 Januari

eller ja, snart måndag 19 ;p whatever ! shit nu var det då allt ett tag sen jag blogga ;p blir så när jag är hos erica och andreas ;o + att skolan har börjat nu, har gått en hel vecka , men lär ju säga att den inte varit så specc jobbig, fast kändes väääldigt jobbigt ändå ;/ men det är nu det riktigt jobbiga börjar , ska ta ikapp ganska många prov nu på bara några få veckor, börjar med första på¨onsdag , då blir det so sista delprovet i världskrigen ;p men det ska jag allt klara :D

Idag har jag varit och kollat på när min kusin emma spela innebandy-match , var kanske inte direkt ngn spännande match , dom förlora med 18-4 x) men dom är ju bara små barn ;p Fast emma är iaf en av dom tre bästa :D och det är jag stolt för , hahah x)

Sen senare kom emelie och käka lite tacos ;d yammi ! vart lite kortspel och sånt , kom inte sist :D yäÄ! fyfan idag har jag skrattat så mkt så jag nästan kissa på mig ;o galet ! men så jävla kul :D

Nej nu lär jag försöka sova , fast jag får sovmorgon imånn :) ska till syon ;D godnatt!

xoxo/e.j^

http://www.youtube.com/watch?v=xBvK4VN14HE&feature=related

Kunde inte lägga in yt-klippet :/ rawr chad<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback