Fredag 17 Juli

Jaaa men självklart så vart man ju sjuk idag då :( usch, har varit konstigt sjuk idag också , typ som jag aldrig känt förut. Har typ haft huvudverk, yrsel, varit väldigt svag i kroppen och haft ont i hela , feber och frossa .. Men alvedon på det så känner man sig mkt bättre , men jag lura mig själv tidigare och trodde jag vart frisk , men sen när alvedonen gick ur så ville jag bara döö :/ uscha !   

Men jag har färgat utväxten idag iaf , man har fått något gjort iaf ! Och nu vill jag åka med Eric & Andreas till hofors , men jag får inte för mamma ....... känner mig bra nu igen, men det är för alvedon kanske ;p ? men ååååh jag vill uppP!!!

byee ! xoxo/e.j ♥



DAGENS:

humör:
  Trött och Hängig
problem: Massor!
kläder: Morgonrock..
plus:  Färgat utväxten!
minus: SJUK :@
frisyr: vanligt utsläppt
låt:  Gary Jules - Mad wolrd
händelse:
 ingenting.  
planer: Åka till hofors,<3.
dagens drog:
 Halstabletter och alvedon.
dagens måste:  Bli frisk!  
saknad:   <3
önskan idag:  att jag skulle bli frisk eller dö!
ser fram emot: <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback