Måndag 6 Juli

Hejsan :) Idag har jag varit i valbo med erica,andreas och nelly . Hittade faktiskt lite saker, En strandtunika,en klänning, en shorta och ett par leggins , får se om bilder kommer upp sen nån gång . Något som jag mer hittade i valbo men som tyvär inte fick följa med hem var en mobiltelefon , jag har behövt en mobil länge nu , men har inte velat köpt någon för jag har inte känt mig säker på var jag vill ha , men nu är jag helt säker , har hittat mitt livs kärlek !! den är helt perfekt verkar det som , en musiktelefon med bra kamera , åååå så perfekt för mig ! kan inte bli bättre , jag måste helt enkelt ha den !


där är den, måste ha måste ha ! käärlek <3

för övrigt så har jag kommit in på skolan i falun ;o shit det trodde jag verkligen inte . men det gjorde jag , men nu är ju bara den stora frågan vill jag gå där ? eller jo det vill jag , men jag vill inte vara borta heeela dagarna föratt man lär vänta på buss eller tåg , liksom åka tidigt på morgonen och komma hem sent på eftermiddagen/kvällen :/ sen är jag ju väldigt feg också , vill bara kunna pallra mig till falun flytta dit och gå där , men man är ju inte rik heller , tyvär :( fan!



DAGENS:

humör:
  glad
problem: är så fattig
kläder: Leggins & vit&blå ranidig tunika
plus:  brunsåsen på los som....
minus: att jag inte fick min telefon
frisyr: vanlig + hårspännen
låt:  Hardcore vibes-rave allstar
händelse:
 inget specc .  
planer: valbo med syster andreas och nelly.
dagens drog:
 ?
dagens måste:  köpa en klänning  
saknad:   solen
önskan idag: att jag hade alla pengar i världen !
ser fram emot: inget specc .



byebye ! xoxo/e.j ♥

Kommentarer
linn teresia yumei säger:

ih, den mobilen har jag också kollat på fast en röd! den verkar hur bra som helst ju! =)

2009-07-07 | 16:55:25
Bloggadress: http://yumei.blogg.se/
Jannica säger:

hihi, den mobilen har jag också kollat på ;)

supersnygg måste bara ha :D

2009-07-07 | 21:30:35
Bloggadress: http://jannicadihlen.devote.se
evelina! säger:

jasså ;O jaa det värkar både bra och är snygg !

2009-07-08 | 15:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback