Onsdag 15 Juli

hejhopp :) lite dålig uppdatering kanske , beror på att jag har varit hos erica andreas och nelly dom senaste dagarna , men igår åkte jag hem till torsåker igen .
Idag har jag varit i malmjärn en sväng med erica andreas och nelly. sen typ vid 5 åkte jag och mötte jennifer som cykla från hofors, vi drog vidare in till storvik på bilbingo , men ingen vinst vart det :( 100 kr ut i sjön!  tviii!  men man var bra nära några gånger , både jag och jennifer !




nu sitter jag här vid datorn och har snackat med emma i typ en timme och lite mer , 1 och en halv typ , haha och vi säger nästan ingenting bara sitter och lyssnar på varrandra när vi snackar med oss själva , haha :) men jag lära snacka lite med jäntan som åker till turkeey tomorrow , inte dåligt avensjuk man är då !!!

nej undra om jag ska kolla på benjamin buttom igen , ååh det var verkligen en sån bra film , välidigt seg , men bra :D han blir ju så snygg också <3 me love brad pitt ! raawr!

byebye , xoxo/e.j ♥ 



DAGENS:

humör:
  glad!
problem: ser ut som en alvedon, som andreas skulle sagt ;)
kläder: lite olika, på förmiddagen shorts och blus, sen på kvällen vart det jeansleggins och ett linne typ!
plus:  att jag fick åka ut och röra på mig idag .
minus: att jag inte vann något på bingon
frisyr: vanligt, platt !
låt:  James Morrison - This boy !
händelse:
 idag har det hänt rätt mkt roliga händelser .    
planer: Bilbingo med jennifer .

dagens drog:
 Dricka, vatten,vatten och läsk!
dagens måste:  dumsuga på rummet!
saknad:  <3
önskan idag: Att jag skulle vinna på bingon!  
ser fram emot: typ.. helgen kanske !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback