Söndag 19 Juli

nu har jag uppdaterat lite bilder !

Hejsan :) Idag känner jag mig mkt bättre , gjorde jag redan senare på dagen igår!  därför så gick jag ut med rebecka och linn och kika lite på torsåker igår kväll , vart typ fest överallt ;o i torsåker , shhiiet ! men vi höll oss hos ohlsons och på bygdegårn , men för min del vart det bara en snabb vistellse (?) var inte så jätte kul :/ men roligt att träffa lite folk iaf ! fannny , hähä :)

Idag ska jag upp till hofors, kan inte säga riktigt än vad jag ska göra trorja ;o får då allt bli senare eller ngt :)

GRATTTIS JENNIFER CLIFFOORD ! 16 år idag :) <3





GÅRDAGENS:

humör:
  Trött ..
problem: inte så många ;p
kläder: min klänning från bikbok <3 + leggins!
plus:  träffat folk
minus: fick ingen skjuss till hofors.
frisyr: vanligt utsläppt
låt:  Warrant - Cherry pie 
händelse:
 när fanny skullle in på toaletten genom fönstret :D   
planer: inga .
gårdagens drog: ingenting.
gårdagens måste:  Bli frisk!  
saknad:   <3
önskan idag:  att få skjuss upp till hofors 
ser fram emot: <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback