Torsdag 2 Juli

Hello ! Idag så kom emma jag och jessica upp till edsken , inget oväder inträffade . Så idag har det varit steek , me love <3 Emma jävla skitunge är ju brun som en , aa jag vet inte vad .. men hon är jätte brun ;o själv är man ju lite rosa, inte ens det , varför kan inte jag få färg för , jag blir så jäävla förbannad!


baby love<3

Nu ska jag lägga mig och kolla på Benjamin Buttom :) bradpitt,I have a feeling that I will dream great dreams tonight ;)
byebye!

xoxo/e.j ♥



DAGENS:

humör:
 Glad
problem:

kläder: Bikini. Jeansshorts och T-shirt.
plus:  SOL
minus: Är blekast i kommun typ .. 
frisyr: toffs
låt:  Johan Palm - Emma-Lee x)
händelse:
 emmas bränna ;p  
planer: Dra upp till edsken!
dagens drog:
 Glasss
dagens måste:  steka
saknad: <3  
önskan idag:  att åka till valbo .
ser fram emot: fredag & lördag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback