Torsdag 9 Juli

Hejsan! Igår vart det valbo igen , skulle övertala mamma att köpa telefonen åt mig , men hon vägra att ens följa med in på telia, låter lovande det här :/ Jag fick med mig en supersnygg klänning hem igår iaf ! fast ett litet problem, man får inte äta före man ska använda den, då putar magen och då syns det så bra ..haha . 



den är lite kort ;o

men jag ska faktiskt ha leggins under :)
 
så pappa kan andas ut !



Det var för någon dag sen det var Michael Jacksons begravning , gud vad sorligt det var .. Specc när hon tjejen som var hans kompis prata , när uscher sjöng och när dottern tog farväl från pappa sin  , var längesen jag grät så mkt faktiskt ;o shiit !  


buuuhuuu!

Nej nu ska jag nog hoppa in i dushen , byebye !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback