Lördag 13 Juni

jao först och främst grattis till moster linda som fyller år idag :) grattis!

har blivit lite dålig uppdatering nu , har inte ens skrivit om skolavslutningen men kan göra det ;p

Jag trodde att skolavslutning skulle bli den västa skolavslutningen i mitt liv när jag vakna kvart i 8 och skulle vara 8 vid hagaskolan , jaa jag sov över på min skolavslutning och missa nästan allt på sommarteatern, hann se när kören sjöng ''sommaren är kort '' . inte kul :/ var väldigt ledsen på morgonen faktiskt , jag missa när emma fick stependium tex, det som jag hade sätt fram emot så mkt .. men aja .. efter lite fotografering och så så åkte vi ut med traktorerna , eller vart lastbil i vårat fall eftersom några i en klass hade förstört våran vagn (störda ungj*vlar) Men det vart en väldigt rolig,blöt och kall runda =D  Sen vart det middag med alla niorna från P/3 och Hagaskolan med trubadur av Lars Lilja och urkul underhållning av Johan Welton :D Och efter det var det gick jag hem en stund , men gick tillbaka när Lorentz & M.sakareas skulle spela , sen vart det mkt dans , som var mkt kul =D bra musik faktiskt ! Ras Das Armas & In the ayer är såå mina låtar :D<3 Jag gick hem medans MissLi spela, vart så hilma kallt också var man ju trött . så det vart hemgång med lite mys ist :) vart en bra skolavslutning ändå , väldigt otur med väder och att jag sov över ;/ men annars, helt ok :D



Although we've come to the End Of The Road
Still I can't let you go
It's unnatural, you belong to me, I belong to you <3

kommer sakna 9:3 <3
och flickorna som man säkert inte komma träffa lika ofta ..


fler bilder finns på bilddagboken och facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback