Måndag 22 Juni.

Hejsan! Sitter hos erica nu, har precis kollat klart på I taket lyser stjärnorna, en rätt bra film, fast jag trodde den skulle vara bättre , men den dög iaf :) Sjuk har man blivit också, feber och förkylning typ .. vilket är vääldigt trökigt för då kan jag inte leka med Nelly :/ Lär åka hem härifrån för jag vill ju inte smitta erica,andreas elller nelly .. tråkigt! + Det är ju självklart att man ska bli sjuk när solen kommer fram, har försökt vara ute idag med det gick inte så bra.. åååh jag som har längtat så mkt efter solen :/ suck!


och jaa , förövrigt så vill jag ha fler drömmar som jag haft inatt ;) hihi ! raawr !

nejnu ska jag ta och käka lite tacopaj ,mums ! byeee !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback