Onsdag 10 Juni

Kan inte fatta att det är skolavslutning imånn, att jag går ut nian, det är helt sjukt ;o jag är fan rätt stor nu ;)

Idag har 9:3 klätt in våran vagn som vi ska ha och åka i imånn, det vart ju inte supersnygg , men den har ju sin charm ;) fan har inte skrattat så mycket som jag gjort idag på länge alltså , hahaha . Elin och hennes paraply ;) såå jäkla kul ;D  hon har störst också ;) om ni ville veta ;) HAHA!



Nu provar jag avslutningskläderna för sista gången innan imånn, känner mig som en korv ;p men aja ..
ska försöka lägga mig tidigt idag så jag får lite skönhetssömn, lär behövas må jag säga ;/ byebye!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
mum säger:

Synd med traktorn och nog vart det skönhets sömn alltid.

2009-06-11 | 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback