Onsdag 24 Juni

hejsan :) ännu en dag med härlig sol :D jag börjar känner mig lite kryare också , vilket är väldigt bra.

igår åkte vi på kalas hos andreas som fyllde 30 , grattis ! Det bjöds på god mat och tårta såklart :D
idag så har jag bara setat ute lite , fick för mig att göra lite american pancakes, tycker det ser så hilma gott ut när dom äter det på filmer och sånt, hade alla ....ehh..öö... kan inte stava till in..blablabla.. a men jag allt man skulle ha i så jag gjorde det :D lukta så otroligt gott , som vanlig pannkaka med mer vanlijdoft typ :D det smaka gott också , men jag gillar vanlig pannkaka mera.


vad händer mer idag då ?? igår fråga rebecka om vi skulle tälta idag hon,emma,bea och jag , men då mådde jag inte så bra så då sa jag kanske , men jag mår ju bättre idag, fast det kanske inte är så bra när man precis blivit frisk ?  får höra med dom hur dom ska göra :)




byebye, xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback