Onsdag 3 Juni

Ingen bebis änsålänge ;/ börjar dra sig mot sommarlov nu också, 7 dagar kvar :D Och på måndag ska vi nior till stockholm, tagga grönan !

Idag så har jag varit i skolan, hade sovmorgon men det visste inte jag om , men på den tiden gjorde jag ett arbete till slöjden , fick nå ryck bara :) sen hade jag nationella ''omprov'' i matte idag , som jag klarade alledes på gränsen, 15 var G och jag fick 16 . puuuh sicken tur :D

Igår hittade jag ingenting till skolavslutningen :/ men erica har köpt en klänning till mig som jag ska ha om jag inte hittar något annat , snällt det :) Men jag hittade lite basplagg som en vit tunika och ett vitt boxarlinne..

Nu sitter jag hos erica och andreas och vet inte vad jag ska hitta på... men erica får väll nå ryck snart och då ska vi väll göra något :) byee !

xoxo/e.j ♥



SNART STHLM, SOMMARLOV & BÄBIS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback