Söndag 14 Juni

Usch vilket trökväder det är alltså, märks att det är sommarlov .. eller ?? är avensjuk på emelie som förmodligen sitter och skeker på cypern nu ;/ undra när hon kommer hem ;o ingen aning ;o hehe !

Idag har jag lust att åka till valbo, inte föratt shoppa kläder utan spotlights och en dvdspelare ;p Har lust att göra så som erica och andreas har gjort i deras tv rum, satt spotlights på hyllan ovanför tv'en, snyggt! Och sen behöver jag ju en dvd spelare eftersom min inte funkar mera ;o skitgrejer ! Men eftersom man har världens lataste parents som verkar hata valbo mer än allt annat i världen så blir det nog inte så att jag kommer in :/ suck!

kan lägga in bilder på skolavslutningsoutfit, har ju inte gjort det, men de här bilderna är från dagen före eftersom jag inte hann knäppa på morgonen ;/ men det är ju samma + halsband och lite sånt ;)


var ju finare i håret dagen före ;/ somsaagt jag hann inte så mkt på morgonen :/

byebye! xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Mum säger:

Hey dina parents är inte lata utan dom ska in dit i veckan och då kan du handla då, undra vem som är lat du gör inte ett skii-it:) Nu åker vi och drar en gädda ska du med????

2009-06-14 | 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback