Söndag 21 Juni

ojojoj känns som dagarna bara rusar iväg :o

aja nu är midsommarhelgen över, har varit en rätt kul helg :) fredags var det god mat hemma sen gick jag med jennifer till snygganders ;) haaha närå men anders lägenhet, där det var lite kul folk där. det negativa var ju att det lite kallt sen när man gick ut upp mot gästis , där kolla man på lite folk sen gick jag hem vart ju som sagt kallt ;p

Igår åkte jag rebecka emma och linn till hammarbyparken, jag tyckte iaf det var ganska kul där :) Hände väll inget specc eller så men det var roligt ändå :) Själv hade man ju ingen cykel , men på vägen upp hitta jag en cykel utan däck, alltså det var bara en där järn saken kvar , så det lät lite när man cykla , haaha men det gick ju framåt iaf (Y)

Nej nu ska mysa med älskling <3 bumblebee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback