the hangover

tjeenare :) har kommit hem från gävle nu och lär säga att baksmällan var sjukt rolig :D det var läängesen det var en komedi som var rikigt bra och rolig , det tyckte jag baksmällan va ;p haha !   tyvär så vart jag jävlig kissnödig i slutet av filmen så jag trodde jag skulle dö, men jag pina mig hela (Y) vilket var bra, annars had ejag ju missat slutet och de roliga bilderna i eftertexterna ;p När filmen var slut så gick vi ut ur fel dörr så vi lära gå runt alltihopa, och då var det närmast i McDonalds , men funka toan där då, NEJ! så vi fick gå tillbaka till bion och där vart det såklart köö , men det gick rätt fort ändå , åååh det var så skönt att pissa då alltså ;p shhiieet :D

Har varit en riktigt kul dag idag med massa skratt :D och förlåt emma ! hon vart dagens mobbobjekt idag :( men vad kan man göra , hon är ju såååå blond ;) haha ! nej men förlåt :(



Nu ska jag nog rita lite och kolla på GreysAnatomi, spännande nu! Godnatt!

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback