Tisdag 30 Juni

Hejsan :) Sitter ensam i torsåker , men jag ska nog snart åka upp till hofors . ska upp till erica, tänkte åka till edsken också , men är det verkligen så fint väder ? molnigt och sånt juhe :/  Ikväll så blire iaf tacolassange hos erica :D

Igår så kollade jag på camp rock , har inte sätt den tidigare , och nu ska ja säga en hemsk sak ....... jag har börjat lyssna på jonas brothers ;o alltså det är helt sjukt ;o eller jag lyssnar typ bara på den joe jonas sjunger i filmer och play my music .. men ändå , det är väll det sista jag skulle börja lyssna på ;o och ännu en hemsk sak , jag tycker fan joe jonas är små snygg juhe , det är ännu sjukare , för jag har värkligen tyckt han har varit skit ful , men i filmen när han är snäll och sjunger , så är han fan fin ;o trodde aldrig jag skulle säga det där ! Fast det är inte dåliga ögonbryn han har, haha ! det är typ munnen som är fin , jaa finaste är munnen, Helt klart !  iiiihh :)





man måste ju nästan tycka han är fin där :)


och den här lyssnar jag också på ;o fast den är ju bäst när joe sjunger,
och då är ju det samma låt som är ovanför ;p
  1.48

byebye! xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback