Tisdag 9 Juni

Hejsan ! Nu har man kommit upp ur sängen och har lite ont i halsen, kan det bero på att man var på gröna lund igår? joo kan vara så ja ;) shit vad kul det är med karuseller,iihh . var riktigt läskigt att åka katapulten på grönan, mkt värre än på liseberg ;o för när jag åkte på liseberg kan jag inte minnas att jag vart så rädd som jag blev nu ;o Och gud, jag åkte INSANE :D ååh fyfan , jag grina före efter och under åkturen ;p eller inte grina , men det kom väll någon tår :$ var typ skitnärvös före , sen under åkturuen var jag skit rädd , sen när den var klar var jag typ i chock, skaka alledes efter ;o men jag är glad att jag åkte den iaf :D kanske t.o.m kommer hända fler gånger ;)

Vi var på museum också, men det var en liten besvikelse för jag trodde vi skulle kolla på sån film som finns på cosmonova , men nu var det bara 3D :/ trist ! Sen gick vi på stan, och jag har kommit fram till att jag måste vara den ända tjejen som inte tycker om att shoppa ;o tycker det är jobbigt och tråkigt ... hittade lite saker till skolavslutningen som örhängen och strumpbyxor :p Hittade även ett par solbrillor ;D melike!

Nu ska jag og gå upp till mormor och fråga om hon kan sy upp min klänning lite , sen ska jag upp till erica andreas och min bääbis <3 bye!



xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback