Torsdag 25 Juni

HEJ ! guud vilken skön dag det har varit idag :D när jag åkte upp till farmors stuga idag så var jennifer där, hon hade gått med erica. Så jag fick lite roligt sällskap idag , vi åkte ut till kanan som står ute på sjön med madrassen , det var galet kallt i vattnet ! och när jag skulle åka , jag var nästan lika nervös som jag var när jag skulle åka insane , haha ! årets första dopp vart det idag , vääldigt set iår ;o jag har blivit badkruka :/
Sen efter en lång dag så somna vi på bryggan i en timme typ ;p såå sköönt :D och nu är man hemma lite småbränd sådär..

Imånn blir det nog bara pappa och jag som åker upp till stugan :)



for ut och rodde lite först med jeenifer och kusin :)


farmors stuga ;p


starke adolf :o ?


ehh är man lite blek eller ;/ ? nej jennifer som är brun ;) pinsamt !


jennifer och emmaG :)


kusinvitamin !


aaa lite färg iaf :)

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på någon bra film , men vilken ? Igår såg jag på Goal 2 , den var bättre nu tyckte jag än när jag såg den fösta gången , konstigt ? mm david beckham och sergio ramos ;)<3

byebye ! xoxo/e.j ♥



DAGENS:

humör:
Glad
problem: är så blek
kläder: shorts och bikini
plus: sol !
minus: blir röd ist för att bli brun.
frisyr: fläta
låt:  Hoffmaestro - So you do
händelse: 
Åkte rutschkana i edsken :)
planer: Vara hos farmor i stugan.
dagens drog: stekolja ;) 
dagens måste:  få färg!
saknad:
 <3  
önskan idag:
att allt var som det en gång var.  
ser fram emot:
att få spöa andreas i TP !



Roeses are red and violets are blue
They both look pretty good Baby Girl but then so do you! - Hoffmaestro- so do you!
såå fint !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback