Torsdag 4 Juni

hejhopp :) idag har det varit en intressant ,  tror jag har haft världens gladaste dag , världens dampigaste dag , och världens ledsamaste dag .. konstigt ;o i skolan har jag varit rätt glad, läste mitt kärleks brev och då får jag asgarv damp , såå jäävla kul :D + att vi hade kalas på slöjden , och det var så trevligt , grattis catarina :D ! sen efter skolan var jag ledsen, massa saker flög igenom huvudet , typ att ett skärp som jag börja jag göra på slöjden i slutet av april var alledes för litet :/sen skulle jag hämta upp dvd'n till erica och då tog jag fel dosa.. och då bröt jag bara ihop , började stört grina ;o och som plåster på såret åkte erica och lämna tillbaka Never back down filmen :/ buuhuu!! men nu på kvällningen har jag haft lite damp, eller jag känner mig lite dampig ;p


kärleksbrev x) från josh , HAHHAHA !


min kjol som jag gjort på slöjden + det lilla paljett skärpet ..



kalas på slöjden :)

Imånn blir det en enkel dag i skolan , tömma skåpen, brännboll sen middag .. TAAGGGGAAAA, lärarna ska få fett med spö alltså :)  BYBYE !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Erica säger:

Du är inte klok du jänta..Bara så du vet.!

2009-06-05 | 15:19:02
Bloggadress: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback