Måndag 30 Mars

Tjoohej:) Vart att jag gick på bio igår med mamma och erica, ångrar det inte. Filmen Män som hatar kvinnor var jätte bra och spännande, men också väldigt hemsk , men framförallt bra (Y) verkligen sevärd säger jag bara ! Ni som har sätt den eller ska se den , lägg märke till att herriet (?) är väääldigt lik laila bagge ;O Efter bion drog erica och jag till lillasparköp och köpte godis och choklad <3 (shit vilket matmonster/godismonster jag har blivit igen då) så kolla vi på Yes man när vi kom hem .. den var väll helt ok ;)



Idag har jag varit i skolan, tröök dag , egetligen borde jag åka hem och hämta läxgrejor, men jag orkar helt enkelt inte :( surt!

Nej nu ska jag ta mig en tupplur eller ngt , byebye!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback