amigos. forever and ever we will be, forever you and me.....

var in på lunarstorm för ett tag sen och hitta denna ...



aaouw <3 sakanar vår vänskap alltså :/ klart vi fortfarande är jätte bra vänner :D men känner att det inte är lika som förr , tycker det är jätte synd, sakanar våra roliga dagar... haha sitter och skrattar när jag tänker på alla roliga dagar vi haft när vi har busringt och bara gått om kring och ändå haft så kul :D När man blir äldre blir man nog tråkigare , iaf jag har blivit det ;/ synd det !

aja .nu ska jag gå och sova godnatt  !

xoxo/e.j ♥


haha :)<3

Kommentarer
emma säger:

ååh! haha ja jag saknar det jag å verkligen!! :/:)

2009-05-15 | 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback