Lördag 16 Maj

Hejsan :) Igår så mådde jag bättre och gick till skolan :) vart en ganska lätt och skön dag, Musik då vi börja kolla på skräckfilmen barnhemmet , alltså jag har sätt den kanske 5 gånger , men ändå blir jag asrädd vid plötsliga händelser ;o usch!  Sen var det språkval och då anteckna jag bara massa till provet, och på matten var det nästan bara genomgång , sen sluta jag :D så som sagt sköön dag ! Sen på kvällen gick jag till byggdegården när det var några tjejer som hade 18-års fest , var kul och bland och lite trökigt ibland , haha !


Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli ett , men eftersom jag gick upp så tidigt idag känns det som klockan aldrig blir det ... Ska gå och kolla när mitt match spelar hemmamatch på IP .. Sen senare ikväll får vi se vad som händer , om tjejerna kommer hit på pizza och melodifestival .. But i don't know , det visar sig ;p Byeee !

xoxo/e.j ♥




When it was good
We were sitting on the top of the world.
When it was good
No I never wanted nobody else
When it was right, not like tonight
We were sitting on top of the world

Flipsyde-When it was good (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback