Lördag 2 Maj

Hejsan :) idag så har det varit en rätt seg dag , börja dagen med att gå ut och gå med texas och erica :) sen när jag kom tbx till erica så ringde mamma och sa att jag skulle hem, då trodde jag bussen gick tolv , så jag gick till bussen , men kom det någon buss eller , öö nej :O så jag gick till erica igen och då såg jag att bussen gick ett. så jag fick gå tillbaka till bussen sen , så jag har fått lite motion idag iaf, ett plus !

Nu sitter jag och vänta på att antonia och jessica ska komma till torsåker , iiih trevligt :) läängesen dom var i torsåker , perfekt att dom kommer nu när jag siter i min ensamhet och har tråkigt :) ska klä på mig nu för jag sitter i shorts och linne så jag ska ta på mig nå mer , lite kyligt nu mot kvällningen .. byee !  

lär också tillägga att jag har en snyggkväll, god i look good today, utan smik och allt ;) damn little lady ;)


xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Sofie säger:

Den blåa från Gina och den röda från H&M :D

2009-05-03 | 12:17:32
Bloggadress: http://soofieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback