Måndag 11 Maj

Hola ! Sitter hos erica nu med lite småverkande ben ;p haha ! har haft orientering på idrotten , fyfan , vi skulle leta på ove med hjälp av ledtrådar ...Moa och jag var bara några meter ifrån målet , när vi var vid fjällstugan , sen började vi gå mot edskevall ,och när vi kom på att han var nedanför stugan mot ridskolan så gick vi tillbaka. Då såg vi han och vi började rusa , sen helt plötsigt försvann han ;O så vi gick ner vid lillån/silverdalen och upp till skolan igen... suck !
Men har iaf fått bra motion idag :)

Sen efter idrotten stanna jag kvar en extra timme på skolan föratt göra klart SO , men tydligen så dög  inte mitt arbete  alls ;S jävlaskit! tro inte jag tänker göra om det heller , nono !  Men jag lämmna iaf in svenskan idag , så om det duger slipper jag få IG-varning på svenska iaf :)

Idag fick vi reda på nationella Matte också , jag fick 10 rätt, 21 var G :'( Men vi gjorde muntliga idag också, robert tror iaf att jag kommer få VG på det :D

Nej nu skicka linn en länk , så jag ska göra IQ-test på mensa.se ... ;p späännande ;) Byeee !

xoxo/e.j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback