Måndag 4 Maj

tjeenis ;) idag har jag vart i skolan, hade glömt idrottskläderna idag så jag kunde inte vara med på idrotten , fick göra ove sällskap vid fjällstugan och vänta på dom i min klass som skulle lösa ledtrådar och ta sig dit , väärsta kul ,, hoppas vi gör det nästa måndag så jag kan vara med också :D

efter skolan tog jag och emma bussen till valbo :) hitta nödvändiga saker där idag , som 2 tunkior, ett linne, leggins och 2par skor :) kul att få umgås med emma , blir så sällan nu när hon bor i hofors och jag i torsåker ;/ men trevligt idag vare iaf :)

nej nu ska jag gå och lägga mig :) godnatt xoxo/e.j

här är vad jag köpt :



Tunkia: Gina tricot 149:-
Linne: H&M 98:-
Oversize shorta: Bik Bok 349:-
Gladiator-sandaler: Din sko 349:-
Ballerina-skor: Din sko 199:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback