Söndag 17 Maj

Idag är det noriges nationalldag, tror ja ;p och norgie vann eurovision igår , lite skön låt sådär ;D gosh vilken sötnöt Alexander Rybak är haha , så jääkla söt ;D

Igår så gick rebecka,emma och jag och köpte pizza, senare under kvällen kom också bea och linn , vi kolla på robinsson, lite melodifestival men det sög ju så vi spela Buzz och Melodifestivalspelet ist :)



Idag vill jag åka till valbo och kolla på avslutnings klänningar , men det finns ju ingen som vill åka med mig :( ska väll sitta hemm aoch inte göra någonting då ;/ kuuuul ! Nej får väll gå ut på baksidan så man får lite färg, eller ngt ?  bye !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
linn teresia yumei säger:

haha! alltså bilden på mig, den påminner om typ när det är kändisar så är det en bild med smink på dom då dom ser värsta bra ut och en när dom inte har smink och ser ut som rishögar, ungefär så som jag ser ut, jag ser ut som en rishög x)

2009-05-17 | 16:03:11
Bloggadress: http://yumei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback