Cause I'm just trying to be happy

Hallo! Kollade inte så mycket på matchen idag , lära vara barnvakt åt nelly , som kleta dreggel i mitt ansikte och spydde ner mig , lite pinsamt , mhm!
Erica fick åka in till sjukhuset för hon dunsa ner för trappen :o läskigt svullen hon var på armen ! Så mamma kom upp och skulle hjälpa mig ta hand om Nelly, Men väl på matchen dissa hon typ mig hela tiden .. Men det gick väl bra ändå , mamma och nelly åkte till torsåker efter halva peioden typ, då gick jag och sola , sen gick jag hem . Nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på musik.

Skit hungrig är jag , sugen på kinamat. Men man kan ju inte gå dit och hämta mat, då hinner det ju bli kallt:/ lär allt vänta tills erica och andreas kommer hem , så får dom åka och hämta !! Nu blire lite tv då, kanske någon film, nya med johnny depp kanske ? BYee !

xoxo/e.j ♥

So what if it hurts me?  So what if I break down?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback