Tisdag 17 November

Ojoj dålig uppdatering .. Har varit hos alex hela förra veckan så det har inte blivit någon dator :)
Idag har jag varit i valbo iaf , hitta ett par skor, dock inte riktigt sånna som jag hälst vela ha , men dom var billiga så dom duger ;) En tröja åkte med hem också !
När jag var i valbo såg jag att Robin Bengtsson skulle komma till valbo på Lördag , Någon som har lust att åka in eller ;) ? hihi^ Svor den tiden han var med i idol att jag skulle åka in till valbo när han skulle komma dit !

Imånn ska jag kanske vaccinera mig mot svininfluensan, trotts att jag absolut inte skulle den först. Är väldigt rädd för de där sprutan alltså, får se om jag har mod att ta den imorgon...

Nu tänkte jag uppdatera ett nytt inlägg med bilder , det som jag skulle uppdatera sist , då det inte funka . Får se hur det går idag ! Sen blire säng och Prison Break !!! Byeee


Hotstuff ;)

XoXo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback