Tisdag 6 Oktober

Hejsan :) Idag har jag verkligen varit uppe med tuppen , gick upp klockan 6 imorse och följde med erica och morgonsimma , fast usch det är då inte kul att simma , så hilma låångtråkigt.. Men efteråt känner man sig bra duktig !

Efter morgonsimmet drog jag till skolan, där skolfotografering vänta , vela inte var med iår, men ställde upp endå , vad gör ett fult kort om 10 år liksom . Men en sak som jag inte förstår hur kan jag se så surig ut ;o känner liksom att man står och flinar , sen när man ser på kortet ser man ju ut som världens grinolle :/ aja ..

Nu ska jag vänta tills mamma ska upp till hofors , hon ska upp och fika på hansons med sussie. Så då ska jag passa på att lämna lite papper och snacka lite med henne , tror ja :) Ändrade planer , min mamma vela tydligen inte träffa mig :(

byebye xoxo/e.j ♥



En trött mor och dotter ligger och sover på soffan nu :)


Kommentarer
Anonym säger:

Jag vela visst träffa dig, men inte på Hansson och samtidigt med Sussie:))))))

2009-10-06 | 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback