Torsdag 22 Oktober

Hejsan :) Har varit lite dålig uppdatering kanske..

Nu i slutet av skoldagen har jag känt mig otroligt hängig, gick hem 20 minuter tidigare för jag hade sån huvudverk också var jag helt slut i kroppen. Känner mig inte supertaggad för träning precis men jag måste känns det som ...
Har jobbat flitigt i skolan idag iaf, vilket är väldigt bra . Jag hatar torsdagar , då har vi bara individ och samhälle typ , så tråkigt :/ Men nu är denna dag gjord iaf , Snart är det höstlov !
På tal om höst , Shit vad löven faller av träden nu alltså . hihi ^

Nej nu ska jag sova middag tror ja, så jag piggar till tills träningen !

byebye xoxo/e.j ♥

Kommentarer
linn teresia yu mei säger:

Svar: Tack så mycket Evelina! Älskar dom! :) Speciellt den svarta, enkel och sjukt snygg :D hihi & nu har jag fått mina skor också! Dom skorna ifrån nelly till höger, svarta typ lite gladiator aktiga, HUR SNYGGA SOM HELST! :D

2009-10-23 | 20:35:40
Bloggadress: http://yumei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback