Torsdag 8 Oktober

HEJ! Shit vad tiden går , snart är det jul :) åhh tycker julen är så mysig , längtar ! fast längtar inte till kylan precis, tycker redan det är för kallt alltså .. brrr!!

Aja idag har jag varit i skolan och nu inväntar jag träning :) sen blire nog upp till edsken till farmor och göran på en fika.

Igår var jag till valbo , hittade hur mkt som hälst kändes det som, men jag köpte inget. Måste bli lite sparsam . Kände att jag inte behövde något utav det jag hitta . FÖrutom tjockare leggins, örhängen och en maskeraddräkt ;) Haha hittade en billig på hobbex så jag köpte den utav farten , jag orkar inte besälla från internet osv .. Iaf så vart det en FRENCH MAID . Den fanns bara i onesize , och den var apstor , men får typ antigen sy eller säkerhetsnålar.. det ska gå !



byebye , xoxo/e.j ♥

Kommentarer
linn teresia yu mei säger:

haha ooh! ingen illa maskeraddräkt du : D haha!

2009-10-09 | 18:06:23
Bloggadress: http://yumei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback