Fredag 25 September

Hejsan :) Hade ju sagt igår att jag skulle uppdatera bilder på mina nya springbyxor (x)) Men körde dubbelträning igår så kom hem sent och orkade helt enkelt inte uppdatera då , gör det nu ist !

Idag har jag varit i skolan -.- är hos erica nu och senare ska jag på 18-års kalas , Kusinvitamin anna fyllde nämligen år i Tisdags , Grattis :)
Hade tänkt att jag skulle ut och springa nu , men då lär jag duscha igen sen eftersom man ska på kalas , och det orkar jag inte .. hehe ^ Sen när man kommer hem är det förmodligen iskallt ute -.- Fast jag är bra sugen på att springa lite ... Men har för mig att erica sa att hon kunde springa med mig imorgon , så för blir dåra ..


hahahah !

Byebye , xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback