Måndag 28 September

Tjoo!

ar precis kollat klart på tv'en för kvällen och nu har jag kurat ner mig i sängen . Svenska hollywoodfrurar vart det att se på idag. Maria m... Är klart roligast , haha , pamela xD

Och Anna Anka?vad tycker jag egentligen om henne ? Ena sekunden tycker jag om henne och andra absolut inte, Gillar att hon har sånt bra självförtroende och säger vad tycker . Men gillade inte när hon sa att barnskötaren var så avensjuk på henne , eller när hon var på ''ford'' och hota barnet, blir lite smått förbannad då alltså. Men annars tycker jag hon är bra , ärlig och allt, men det finns ju trots allt en gräns . Men tummen upp för anna anka jusst nu iaf (Y)





3månader♥

godnatt,xoxo/e.j!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback