Måndag 7 September

Halåj , en lite snabb uppdatering nu på kvällskvisten ..

Är hemma i torsåker nu , har varit i skolan idag , mäst håltimme och sånt , sen när man väl har lektion så somnar man.. och snälla klasskamrater som man har sitter och kastar sudd på en , inte föratt jag kände något då men fick reda på sen . tokar !

Träning vart det efter skolan, gick inte så bra på springningen , det hände en lite olycka om man kan kalla det så ? men sen vart det bra , känner ingenting nu :o så var väll inge farligt antar ja ! Fast jag börjar känna migrän syndrom (?) har lite konsitgt ont i huvet och ser suddigt i ögonvrån ;/ bäst jag går och lägger mig nu ! godnatt!

iloveyouyouyou!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback