Onsdag 16 September

Hejsan :) Sitter hos erica och har vääldigt tråkigt .. Men erica kommer nog hem snart och då ska vi åka till sandviken, hon ska snacka med någon om jobb, medans ska jag passa Nelly ! Efter hon har varit där blire nog en trip till valbo , ÄNTLIGEN säger jag bara !! var typ hur längesen som hälst jag var och shoppa .. Men ska inte köpa specc mkt idag förde, någon stickad tröja hade jag tänkt iaf !

Men usch vad dåligt humör jag är på , har varit den dom tre senaste dagarna.. En stor anledning för detta är nog föratt det har gått så hilma dåligt på träningarna . Det är verkligen inge kul att spela när det går så dåligt som det gör nu .. Tänker på det hela tiden också ..
Sen skolan är också ett problem , idag tex på matten, aa först gav jag upp men sen skulle jag försöka igen, gjorde kanske 4 tal, höll på att klura på dom i typ 40 minuter, sen ska jag rätta, såklart är ju allt fel ! fan blir så förbannad , kan ju absolut ingenting.. åååå!

Nej nu vill jag att erica ska komma så jag får handla lite , då brukar jag bli glad :) alltid kul att komma hem med något nytt !

Byebye xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback