Onsdag 2 September

Hallåj ! Sitter på datakunsap nu, vart klar så tidigt med mina uppgifter (tsss) så nu kikar man runt lite på annat. Alltså mamma kommer bli så sur när jag skriver det här , men jag gör det ändå .. Jag ångrar så mkt att jag har bytt till björkhaga... Fast alltså om jag inte hade bytt så hade jag nog ångrat det också , men iaf ...  Fast jag har ju kul på rasterna iaf, ha ha.. Jag kan ju aldrig bli nöjd ja -.-

Nu ska jag gå och skriva in mitt schema i min kalender, sen efter det blir det svenska , sen slutar jag .. yeey!

byebye xoxo/e.j

Kommentarer
linn teresia yu mei säger:

svar: ja gud ja! : ) verkligen stormtrivs! du kan byta till den här skolan istället : D hihi =) kan du gå handel eller samhäll =) oh, vad jobbigt det där när det inte gick som man ville, men så vill man det ändå =( förstår att det måste varit jobbigt när det liksom inte gick super på skolan i falun, men när du ändå ville gå det programmet liksom.. hoppas allting löser sig iallfall! : ) kramar!

2009-09-02 | 14:06:15
Bloggadress: http://yumei.blogg.se/
Anonym säger:

Jag blir inte sur, men du måste ju ta beslutet själv och göra det bästa av situationen, det är ingen ide att ångr nu kör vi på sedan kan du ju göra ett nytt val tills nästa år::

2009-09-02 | 20:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback