Tisdag 29 September

Hejsan :) Idag har jag varit med rebecka, hennes mamma, min mamma och rickard på brynäs frölunda . Rätt trist match , inge fart , inge slagsmål , ingen match helt enkelt .. Men det var kul att göra något :) Kul dag !
Haha jag tog kort på rebecka och tigern i pausen , vi letade på den där tigern för vi skulle knäppa kort !! när vi hittade på den springer vi efter , rebecka ba : tigern ! tigern ! kan vi knäppa kort ? Klockrent  !

Rebecka beskrev sin lycka ''Om jag hade fått MVG på ett prov idag så hade det här ändå varit bättre''


haha!

Nej nu ska jag kolla klart på One tree hill s.5 eftersom moatoa ska låna den i morgon . GodnatT!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback