Torsdag 3 September

Hejsan :) Sitter hos erica och ska nog koka på lite nudlar nu före träningen, efter träningen blire att kolla på herrmatch (?) med lite folk =D Kul att kolla på innebandy , jappjapp!

Annars har jag bara varit i skolan och på stålringen och kikat runt när barnen fick prova på olika aktiviteter. Och förövringt så har min klass verkligen damp, shit alltså , alltså det är kul men ändå .. Alltid någon gång under dagen skrattar man så man gråter , haha !

Nej nu ska jag koka på nudlarna annars får jag håll på träningen :) byebye!


Lilltjejjen ska med på Innebandy idag och fick ta på sig
finkläder, men tror erica gick upp och bytte om på
henne tror ja , för det såg ''för obekvämt ut''..
Hon vill väll också vara uppklädd ibland ??
Såå söööt :D loveyougirl!


xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback