Lördag 10 april

Hejsan :) Det känns som det blir sån lång helg när man är ute och gör något på torsdagen. I torsdags var jag ju med några in till sandviken, på Kharma. De var rätt kul faktiskt. Tur att jag är så cool, annars hade nog några andra coola brudar dödat mig :o Hehe!

I onsdags var jag ju till Falun och hälsade på Moster och Kusin ! Tror lillen gillar mig alltså ;) Jag vet att jag gillar han iaf ! Varit att vi gick på stan också, ÄÄÄNTLIGGGGEN har jag fått tag i ett par svarta converse! Nu är det mina, och det känns väligt bra !




Happ, vad händer idag då ? Jag har ingen aning iaf.... Får väll se vad som sker! Hejs!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Linda säger:

Klart att kusin Otto gillar dig! Det var ju hur tydligt som helst.

2010-04-11 | 09:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback