skinny?

Alltså jag lär ju gå emot alla kroppsgudar eller något, men Paris hilton på denna bild! Hon är ju inte supersmal eller :O ? Jag skulle lätt kunna ha hennes kropp! 10000000 gånger så mycket mer än vad jag vill ha min! Visst det är ju alledes på gränsen på ''för smal''. Men jag skulle absolut inte tacka nej om jag fick chansen..





Jag skulle ju inte heller tacka nej till Beyonces eller Kim Kardashian fina former, och det är liksom helt olika. och dom är också rätt smala enligt mig, men på olika vis.  Öööm!? vet inte vad det har med saken att göra, men iaf, jag tyckte inte paris var suuperskit smal, jag vill iaf ha paris kropp , tack!



åhhhh. varföra denna kroppfixering, jag orkar inte!


Nu ska jag hoppa i säng, skola imorgon, 8.30 - 11.20 - Formgivning!

God Natt, xoxo/e.j ♥



Kommentarer
Carro. säger:

Tycker inte att du ska sträva efter någon paris hilton kropp, du är ju jätte fin! :)

2010-08-23 | 21:36:13
Bloggadress: http://carolinesk.blogg.se/
Carro. säger:

Tycker inte att du ska sträva efter någon Paris hilton kropp, du är ju jätte fin! :)

2010-08-23 | 21:37:29
Bloggadress: http://carolinesk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback