Söndag 15 Augusti

Hejsan, sista helgen på sommarlovet är snart över, och det känns sjukt trist! känner att jag inte har någon lust alls att pallra sig tillbaka till skolan, schemat ser ju förjävligt ut också :( men det är ju på bf! jag har ju ett val till, eller egenliten två, men det ena har jag lagt på hyllan. Jag har chans (trorjag) att gå i falun igen, men nackdelen då är ju att jag lär gå om ettan .. Vi får se, har ju imån på mig att välja också ;)

Gårdagen tillbringa jag med dom närmsta, sedan vart det utgång. Det var en väligt blandad kväll, jag hade kul, men jag vet att alla inte hade det. Och det gjorde mig lite ledsen :( Men det var en bra kväll!


visar min grabb kärlek, som han dock kanske inte förtjänar, men jag är ju så jävla snäll ♥

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback