Söndag 29 Augusti

Hejsan! Heglen har paserat och jag har inte gjort så mycket speciellt.. Var till valbo med emma i lördags, köpte en till randig tunika från gina tricot, lika som jag köpte i falun i fredags, fast i annan färg. Sen kollade vi på A-lagets innebandy match mot Valbo, tyvär så fick dom stryk.

jag har den brunrandiga och den svartrandiga nu :)

Idag så har jag varit med Nelly, mamma och pappa och kollat på Cirkus. Nelly tyckte det var väldigt roligt till en början, sen tröttnade hon, jag också .. Cirkus är inte lika roligt längre, + att jag får ju typ allergichock när hästarna kommer :( typsikt! Jag som vill bli häst tjej..

Nelly kollar på cirkus :)

Byebye, xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback