dag 6 - min dag i detalj

I morse vaknade jag av att alex alarm ringde, och han tröck aldrig av det .. Vart skit irriterad, för sådär gör han jämt! Aja tillslut stängde han av det och gick upp, jag låg kvar och drog mig lite grann. När jag kom upp så serverades det våfflor till frukost! Och det var skita gott :D Men jag märkte att jag kände mig inge pigg till att vara med på idrotten, så jag åkte hem och åkte med ett senare tåg upp till Falun. När jag kom till falun så kikade jag lite i affärer, sen drog jag till skolan, lyssnade och gjorde redovisning. Sen åkte jag hem , åt kycklinggryta med Erica och Nelly, nu ligger man på soffan och fundernar på om man ska gå och kika på hockey.. ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback