dag 7 - min bästa vän

Min bästa vän som jag kan berätta allt för och litar på till 100% är Emma Larsson! Hon är den vän som står mig allra närmast, och så har det varit vääldigt länge. Har känt Emma så länge jag kan minnas.  Vi känner varandra rakt igenom och är väldigt olika men samtidigt så lika. Vi passar bra ihop av just våra likheter och samt olikheter.

Jag är väldigt glad över att jag har en sån person som Emma i mitt liv, så hilma genomsnäll och helt enkelt så jävla bra! Har alltid roligt med dig och det är väldigt synd att man inte träffas på samma sätt man gjorde förut, vi har ju alltid så kul tillsammans!

Emma jag kommer alltid finnas för dig, du ska aldrig tveka på att berätta något för mig! Om du har något som tynger dig, jag kanske inte är den bästa på att säga det rätta saker, och det vet du ju redan ;) men jag finns alltid för dig och lyssar och försöker alltid ge dig ett gott råd!  Fast det tror jag också att du redan vet vid det här laget, annars så vet du ju det nu ;)



Älskar dig min vän ♥


Kommentarer
emma säger:

ååh va snäll du är! fiinns dåå ingen kompis som dig ! <3

2010-12-21 | 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback