dag 9 - min önskelista

Tänkte dela med mig lite av min kanske orealistiska önskelista. Eftersom det nyss varit jul och jag fått de mästa jag vela ha i småsaker, nu kommer the big things!

• såklart en iphone 4 fortfarande.
egen lägenhet, ( en 2a i Hofors och en 1a i Falun)
en fet bil!! någon stadsjeep (escalde;))
och körkort då förstårs
en utlandsresa till thailand med boyfriend NUU!
en utlandsresa i sommar med tjejerna!
• ett extrajobb som jag trivs skitbra med och tjänar fett med para
en personlig tränare + dietist
bröstförstorning + lyft
kanske förminskning av magsäcksoperation också
en walk in closet
nya kläder! + skor + asosearer
massa tv serie boxar ! (tex. desperate housewives, prison break, scrubs, 2aahm, cougar town, greys anatomy)
att vara riktigt bra på någonting
ett hus i L.A.
en tatuering (vet dock inte vad, men vill iaf ha en)
en hårförlängning!
• att alla i min omgivning ska vara lyckliga. eller alla egentligen, alla förtjänar att var glada 

Kommentarer
mum säger:

* telefon ska vi ju titta på bara du dyker upp här hemma:))

*Egen lägenhet 2:a i hofors, skulle du inte fixa ett extra jobb( upp till dig själv)

*en fet bil, ja det står en volvo här hemma låna den när du fixat körkotet det är upp till dig

*thailand ni går i skolan ledighet, tyvärr

*sommarjobb= utlandsemester

*SÖK JOBB

*personligtränare, dietist kan jag vara till dig

*bröst disskuterar inte denna fråga

*ja du äter väldigt mycke, nej du men kanske fel saker

*walk in closet har du här i Torsåker

*du är bra!!!!

*LA vart ligger det?

*tatoo inte omöjligt

*vi är glada

Hallo Evlina det där var väl inte så svårt att fixa, mycket är upp till dig, vakna, kliv ut, gör något:))))))

2010-12-29 | 13:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback