Fredag 5 Februari

Hejsan :) Idag så börja dagen bra, och vart lite sämre.. sen vart den bara bättre och bättre.

Efter skolan åkte jag hem till torsåker en sväng, där fick jag en tidig namnsdags present :D:D:D iih är så glad, fick addidas tröjan jag velat ha, tack mamma ! Sedan åkte vi upp och kolla på dammatch med emma.


NAJS, minminmin ♥

Efter den så åkte vi till antonias moster där hon och jessica var. Vi kollade på Gforce x) jag sommnade visst , så bra var den ;) sen spelade vi lite spel (med andra ord) jessica och antonia vann på fusk -.- aja om dom känner att dom vill de och mår bra av de så lär ju emma och jag låta dom vinna, men vi vet ju vilka som egentligen skulle vunnit ;) Hade iaf en jätte kul kväll med brudarna, borde göras oftare tycker jag !

Nu ska jag sova, så jag är väldigt utvilad tills imånn då det är match hemma mot långshyttan, otroligt taggad är jag !!! brukar inte gå så bra när jag är för taggad, brukar inte gå så bra när jag inte är taggad heller, är nog helt enkelt inte bra haha.. Aja men taggad är jag iaf ! 14.30 Hoforshallen !

GodNatt xoxo/e.j ♥



mcdreamy♥

Kommentarer
TB säger:

AVSLÖJAD!!!!



Visste väl att du skulle kolla på G-Force.

Men skippa skitsnacket om att du somnade för det vet alla att du inte gjorde.

Satt säkert som klistrad framför tv'n och tokstirrade :)

2010-02-07 | 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback