Tisdag 2 Februari

Hejsan :) Idag har man varit i skolan, nu när jag tänker efter så har jag inte gjort någon ting i skolan idag, bara setat av tiden typ ... opps! Aja, har ju varit där iaf! Var nära på att jag höll på missa första lektionen idag. Vaknade 8 men förvånadsvärt så hann jag dit till 20 över, 5 min sen bara alltså!

Nu har jag ätit en otroligt god tacolassange, ska göra mig klar föratt gå ner på BodyPump snart! Var tveksam på om jag skulle gå idag eller inte, sen kom jag på att jag vill äta lite gotti ikväll till finalen i Paradise Hotel !

Japps, borde göra mig klar, byebye !

xoxo/e.j ♥


den första är klänningen jag köpte sist när jag shoppa, resten är vill ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback