Måndag 25 Januari

Hello :) Kom hem från skolan för en stund sedan, har fixat ett möte med syon sussane på onsdag, ska välja om gymnasium. Är inte helt säkert om jag kommer byta eller hoppa av, men ska söka om ifall det blir så att jag vill börja på något nytt. Men fortfarande så vet jag inte alls vad jag vill gå, kanske dum idé alltså ? Men jag kommer aldrig klara 2 år till på Barn-och Fridtid.. Känner att jag skulle vilja gå i falun eller gå frisör , Men jag vill inte pendla.. + att på frisör kommer jag aldrig in.
Man ska inte ha pojkvän när man väljer gymnasium iaf ! Inte föratt han hade någon betydelse med valet att byta till BF, Jag vela först inte gå bf föratt jag visste att vi skulle få ha lektioner med varandra, kände att det skulle bli fel då..  jag visste ju inte vad jag vela så jag valde mellan sp och bf, och då vart det lätt bf ! Där han hade betydelse var att jag inte vela flytta till falun, och jag orkade ju inte pendla. om jag inte hade haft pojvän så hade jag säkert flyttat om jag fick. Då hade jag fortfarande gått kvar i falun säkert. Nu skulle jag lätt kunna flytta känner jag!  aja, skit i pojkvän när ni väljer gymnasium iaf, sorry to say it men det kommer inte hålla endåså ;)

Ikväll blir det träning , antingen spinning och innebandy , eller bara spinning -.- Har lovat emma att följa med henne på spinning, ska hon få smaka alltså! Får se efter den om jag orkar innebandy också !

Nu ska jag kila in till tvrummet och kolla på one tree hill ♥

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Erica säger:

Ledsen att säga : MEN VA VA DE JAG SA!

2010-01-25 | 23:09:06
Bloggadress: http://ericaj87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback