Måndag 4 Januari

Hejsan :) Idag har jag varit till valbo en sväng och bytt en tröja.
Sen har jag varit och spelat hockey med Rebecka Emma och Antonia, såå jävla kul vare. Jag fick till den snyggaste vurpan också , yää! Var ganska konstigt, kändes som jag tappade hjärnan när vi skulle börja spela eller något :o Jag brukar vara feg, men det var jag inte alls nu. Nu körde jag på som fa-aan !
Är det kvällsåk i hoforsbacken imånn ? isf, någon som är sugen på att åka eller ?? Jag vill åka !!!


emma rebecka antonia evelina

Jusst nu sitter jag hos alexander och han sitter och gejmar, forza ngt ? Onödigt vetande.
Ska väll gå och lägga mig jag då :) Godnatt !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback